DIREKTE ADGANG TIL VORES SELVBETJENINGSPORTAL
Har du brug for yderligere support, kan du via vores Serviceportal oprette en supportsag og vores medarbejdere vil snarest tage kontakt til dig for at få problemet løst. På Serviceportalen, kan du bl.a. hente vejledninger og se status på din supportsag eller din historik over oprettede supportsager. Du kan også se nyheder og driftsstatus. For at bruge Serviceportalen skal du logge på med dit unilogin. Klik her for for at gå til Serviceportalen
KONTAKT OS FOR YDERLIGERE INFO
Vi er altid behjælpelige med at besvare jeres spørgsmål. Udfyld venligst formularen til højre og vi vil vende tilbage hurtigst muligt for at aftale et møde.
Så kan vi høre mere, om jeres ønsker, og handle derefter. Vi er stolte af det vi laver og ser frem til, at høre fra jer. Så vil I få oplevelsen af hvad et godt samarbejde går ud på.
VORES FORNEMMESTE OPGAVE ER AT PLEJE SKOLERNES INTERESSER
CORONA: Udvidet hjælp og support med Microsoft Teams